loading...
♥♥بزرگترین فن کلاب لی مین هو ♥♥
ثنا بازدید : 14 10 سال پیش نظرات (0)

خبر غم انگیز برای طرفداران از چین ! بازیگر نقش اول مرد لی مین هو(همون اوپا خودمون) میخواهد کشور را به زودی ترک کند، اما این خبر خوبی برای طرفداران در کره جنوبی است ! او به منظور شروع فیلمبرداری برای فیلم بعدی خود ، ' GANGNAMبلوز " آمده است.

اوپا برای خداحافظی با طرفداران خود در چین در تاریخ 11 آوریل از طریق Weibo گفت : " من به کره به زودی بازمیگردم و با تمام قدرت من شروع به تیراندازی برای فیلم هستم. در اولین فرصت ممکن ، من با سرعت باز خواهم گشت . من شما را از دست نمی دهم. مراقب  سلامتی خود باشید "

فیلم GANGNAM بلوز ' آغاز خواهد شد فیلمبرداری در اواسط این ماه !

واقعا خوش بحال کره ایها!!!چه کیفی میکنن..اوپا هر جا بره بازم برمیگرده پیششون و بهشون امیدواری میده!!

این چینی ها چه رویی دارن بخدا!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من ثنااست من13سال دارموعاشق کره هستم وبیشتر سریال های کره ای رو دیدم وعاشق اوپا هستم.امیدوارم ازدیدن این وبلاگ نهاین لذت راببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 1,922
  • کدهای اختصاصی