loading...
♥♥بزرگترین فن کلاب لی مین هو ♥♥
ثنا بازدید : 256 10 سال پیش نظرات (0)

Actress Kim Sung Ryung complemented actor Lee Min Ho\'s beauty. Kim
Sung Ryung appeared in the cable channel tvN\'s entertainment talk show
\"Taxi,\" which aired on April 3, 2014, and shared her thoughts on actor
Lee Min Ho. On this day, actress Kim Sung Ryung talked about having
worked with a lot of popular actors such as Hyun Bin, Lee Min Ho, and
Kwon Sang Woo. She said, \"My sister calls me what a lucky girl.\" Kim
Sung Ryung said on actor Lee Min Ho, in which she stared in the popular
SBS drama \"The Heirs\" with, \"I think Lee Min Ho\'s beauty is the top out
of all of the Korean celebrities. When he is standing with other people,
he definitely stands out.\" Later on, when asked whether she still keeps
in touch with Lee Min Ho, Kim Sung Ryung said, \"He already changed his
number after the drama ended. He does not even text me,\" and felt sad.
Kim Sung Ryung said in a video message to Lee Min Ho, \"I am reading news
on you, and I know how you busy you are. But you can still text your
mother, if not a phone call.\" In related news, actress Kim Sung Ryung
starred as the mother of Kim Tan, the character in the popular SBS drama \"The Heirs\" that was played by actor Lee Min Ho

 

این بار کیم سئونگ (مادر کیم تان) در برنامه ای از شبکه ی اس بی اس در سوم آپریل گفت: لی مین هو از زیباترین بازیگرانی است که تا به حال با او کار کرده ام

او همچنین گفت: من تا به حال با بازیگران مشهور بسیاری چون بازی کرده ام حتی خیلی وقت ها خواهرم مرا فرد خوش شانسی خطاب می کند او در مورد لی مین هو ادامه داد: من فکر می کنم مین هو بازیگر خوش قیافه و یکی از بازیگران بسیار مشهور کره ای است
من بخاطره بازی در سریال وارثان و قرار گرفتن در کنار مین هو بسیار مورد محبت مردم قرار گرفتم بطوریکه مجبور شدم حتی شماره تماس خودم رو هم تغییر بدم
البته بچه ها بگم که این مصاحبه بااین جمله بسار جالب تمام شد: اونهم اینکه کیم سئونگ در یک پیام ویدئویی برای طرفدارانش به لی مین هو گفته: مین هو من اخبار تو رو از اخبار پیگیری می کنم و می دونم که خیلی سرت شلوغه اما نه اونقدر که به مادرت یک پیام بدی یا حتی یک تماس بگیری...

 

موضوعات مرتبط: اخبار 2014
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من ثنااست من13سال دارموعاشق کره هستم وبیشتر سریال های کره ای رو دیدم وعاشق اوپا هستم.امیدوارم ازدیدن این وبلاگ نهاین لذت راببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 1,917
  • کدهای اختصاصی